Joerie, joerie, botter en brood,
as ek jou kry, slaat ek jou dood

Thursday, July 31, 2014

TUSSENTYDSE ANTWOORD OP 'N DOODSGEDIG WAT NET ÉK NA WAARDE KAN SKAT

Op die “wysie” van Breyten Breytenbach se “Rooiborsduif” ‘n liefdes e-pos geskryf deur Marius Swart
liefdes-e-pos
geliefde,
ek stuur vir jou
‘n rewritable DVD
daar’s ‘n paar nice songs op wat ek
op limewire afgelaai het
en ‘n show van Jeff Dunham ook
daai ou met die poppe, jy weet?
Achmed the dead terrorist en hulle?
fokkit, hy’s funny!
jy sal dit LOVE.
ek hoop jou DVD player lees die ding,
anders moet jy maar op die laptop kyk.
ek sit vir jou ‘n potjie fish paste ook by
ek weet dis moerse random,
maar ek weet ook jy hou daarvan
en ek is in elk geval mos nie nou daar om te keer
as jy my met ‘n visasem wil soen nie.
verder wil ek maar net sê
ek het vir jou ‘n gediggie probeer skryf
met woorde soos borsies en donsige perskes en hart

maar toe dink ek by myself:  fokkit, bra, haar pa gaan
jou mos nou totally dik bliksem
as hy dít ooit moet lees.
so toe los ek die perskes
jy weet tog, enige iets peach-erig maak my anyway
instantly naar
ná daai episode met die bottel Hooper’s perske-schnapps.
ag jirre, ek kon anyway nog nooit sentimenteel wees nie.
of minstens nie as ek nugter is nie.
elk geval.  die gedig was ‘n fokop, soos jy kan aflei.
ek sal môre weer ‘n slag foto’s
op facebook sit,
kyk maar daar.
o ja, die gedig, voor ek groet,
dit het so geëindig:
my wange mis jou hart wat klop
en my neus mis jou nek.
(c) Marius Swart

No comments:

Post a Comment