Joerie, joerie, botter en brood,
as ek jou kry, slaat ek jou dood

Sunday, July 12, 2015

"DINAH, DINAH SHOW US A LEG..."

  • Amanda Blignaut Ek is getroud mt man wat in weermag was ek dink in 1984 die dinge wat daar gebeur het spook nog steeds by hom hy drink nog steeds erg! Ons het ons harte vir die Here gegee 10 jaar terug maar hy hak vas in weermag Saterdae aande as ons braai dan luister hy na weermag liedjies en drink erg! Wens hy was nooit daar gewees nie. Want in die week is hy wonderlikste man!
  • Marthinus Nel Beste Amanda Blignaut, dit lyk vir my terwyl die groot helpende hande van die hoog-heiliges & die halfgode hulpeloos hang, ek maar 'n handjie moet gee met jou probleem.
    Het jy dit al oorweeg om op 'n goeie Saterdagaand, nadat die kinders kooi-toe is - 
    saam met jou man jou hare los te skud en te laat hang, 'n paar stywe doppe saam met hom te maak en en gesellig te raak - soos oorle oom Fanus Rautenbach altyd gesê het... Laat jou man vir jou "Dinah, Dinah show us a leg..." sing en kyk hoe ontwikkel dinge verder...(dis beskikbaar op die internet;-)
    Per slot van sake kon Jesus allesbehalwe 'n pretbederwer gewees het: die eerste wonder van sy kort professionele loopbaan was om water in WYN te verander by 'n huweliksfees in Kana!
    Jy kan gerus ook verder hier gaan lees wat my goeie kameraad sê oor ons "unieke volksgodsdiens":
    http://mierleeu.blogspot.be/.../uitspraak-van...

No comments:

Post a Comment